چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

رئیس هیات فوتبال فومن از انتقال باشگاه شهرداری فومن طی رورهای آینده خبر داد

 

سرویس ورزشی موج برنا  مجید مرآت رئیس هیات فوتبال شهرستان فومن از انتقال مالکیت باشگاه شهرداری فومن خبر داد .

مرآت با بیان اینکه یک شرکت خواهان در اختیار گرفتن امتیاز باشگاه شهرداری فومن است ، افزود :

 این شرکت از طرف چند شخص درخواست خود را ارائه کرده اند و در این رابطه با باشگاه مکاتباتی انجام شده است و هیات مدیره نیز موضوع را به شهردار اعلام کرده و شهردار نیز به شورای شهر ارجاع داده و قرار است تا روند قانونی و اداری انتقال مالکیت انجام پذیرد.

ریئس هیئت فوتبال فومن گفت : شرط ما ماندگاری تیم در فومن است و همچنین قرار است تا تیم تا پایان فصل با نام شهرداری فومن به مسابقات ادامه دهد.گروه جدید تعهد کرده تا تمام هزینه های فصل جاری باشگاه را تقبل کند ولی در مورد بدهی های سنواتی گذشته اختلاف نظر وجود دارد که باید با همکاری مجموعه شهرداری و سایر نهادها این موضوع را نیز حل کنیم.

 

 

مرآت پیرامون وضعیت کادرفنی باشگاه شهرداری فومن گفت: مربیان سابق باشگاه از شهرداری جدا شدند و در دو هفته پایانی بازیکنان به دلیل پرداخت نشدن مطالبات بدون انجام تمرین صرفا در بازی ها شرکت می کردند پس از آن نیز با فرا رسیدن تعطیلات نیم فصل بازیکنان در تمرینات حاضر نشدند.

وی در خصوص کادر آینده هم افزود :چند گزینه مدنظر است ولی منتظر جا به جایی مالکیت هستیم تا سرمربی جدید تیم معرفی شود و تمرینات آغاز شود چون عدم برگزاری تمرینات بازیکنان را از فرم ایده آل خارج می کند و زمان زیادی تا نیم فصل دوم باقی نمانده و ۲۹ آذر باید به مصاف کیمیا فرآیند برویم.

 

رئیس هیات فوتبال فومن در پایان درباره درخواست رضایتنامه برای جدایی از شهرداری فومن از سوی برخی بازیکنان هم گفت: از آنجا که بیش از ۵ ماه به بازیکنان حقوق پرداخت نشده و خیلی از بازیکنان شهرداری فراتر از لیگ دسته دوم هستند و پیشنهادهایی از تیم های لیگ دویی و لیگ یکی دارند برخی از بازیکنان درخواست رضایت نامه کردند ولی مدیران باشگاه شهرداری با توجه به بحث انتقال مالکیت و حل شدن مشکلات مالی باشگاه با صدور رضایتنامه مخالفت کردند حتی بعضی بازیکنان نزد من آمدند با این حال با توجه به حل شدن مشکلات فکر نکنم باشگاه با صدور رضایتنامه موافقت کند.البته بازیکنان همگی به شهر فومن عرق دارند و در صورت انتقال مالکیت و حل مشکلات در شهرداری خواهند ماند و امیدوارم که در پایان فصل بتوانیم که صعود به لیگ یک را جشن بگیریم.(ر-501)  

 

Share
نظرات
کد امنیتی روبرو را وارد کنید
.:. کلیه حقوق برای پایگاه خبری تحلیلی موج برنا محفوظ میباشد . استفاده از مطالب این پایگاه خبری با ذکر منبع بلامانع است .:.
2016 © Moje Borna